Jak zamawiać

website templates free download

Jak Wygląda Proces Zamawiania
Zapytanie > Badanie potrzeb > Faza projektowa > Oferta > Próba/Prototyp
> Zamówienie > Proforma > Płatność > Produkcja > Wysyłka

  1. ZAPYTANIE 
    Zapytania odnośnie wyceny przyjujemy tylko mailowo. Nie podajemy cen orientacyjnych, ponieważ każdy projekt jest inny i trudno to porównać. Wszystkie wyceny podawane są na podstawie projektu, najlepiej w wersji wektorowej.
  2. BADANIE POTRZEB
    Aby dokładnie ustalić jakiego projektu potrzebujesz proszę podaj mi:
    - jaką chcesz zastosować technologię wykonania; gumowa, na filcu lub skóropodobna naszywka, wszywka żakardowa, haft, przywieszka do ekspresu, gumowy brelok, lub coś innego co cię interesuje co jesteśmy w stanie wykonać,
    - jaki nakład docelowy Ciebie interesuje 
    - proszę przesłać projekt w krzywych w postaci wektorowej,
    - najlepiej zapisany w CorelDraw do wersji x6 lub zapisane w Illustrator CS2, PDF, EPS
    - zwymiarowany w skali 1:1,
    - najlepiej jeśli czcionki zamienione są na krzywe,
    - jeśli nie masz projektu proszę prześlij rysunek jpg, skan szkicu z określeniem wymiarów,
    Jeśli zachodzi potrzeba za opłatą odtworzymy projekt do postaci wektorowej.
    - kolorystyka powinna być określona wg próbnika PANTONE szereg C,
    - określ przeznaczenie na co dokładnie będzie stosowany,
    - podaj dokładny adres firmy (włącznie z telefonem kontaktowym), na który mamy przesłać próbę.
    - napisz inne oczekiwania.
    Na podstawie tych danych jest tworzona oferta i odsyłana na mail, z którego przyszło zapytanie.
  3. WYKONANIE PROTOTYPU/PRÓBY
    Na wykonanie próby potrzeba zazwyczaj 5-10 dni roboczych w zależności od skomplikowania projektu oraz techniki wykonania. W zależności od użytej techniki wykonania próba może być płatna dodatkowo.
  4. ZAMÓWIENIE
    Jeśli przesłana do Ciebie próba się podoba i jest akceptacja, to proszę przyslij do mnie
    e-mailowo z zamówienie z adnotacją "zamawiam-akceptuję" z podaniem nakładu jaki Cię interesuje. Podaj swoje pełne dane jeśli wczesniej ich nie podałeś. Możesz podać także warunki jakie dodatkowo ustaliliśmy.
  5. PŁATNOŚĆ
    Na podstawie zamówienia, przesłanych danych firmy, wystawiam fakturę proforma do przelewu. W przypadku jeśli jest to pierwsze zamówienie, a my się jeszcze nie znamy wymagam 100% płatności w formie przedpłaty.
  6. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
    Zamówiene uruchamiamy po odnotowaniu wpłaty zaliczki na naszym koncie. Termin realizacji zazwyczaj jest podany w przesłanej wcześnie ofercie .
  7. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
    Jeśli wszystko jest gotowe, pakujemy starannie paczkę i wysyłamy zamówienie na adres podany w korespondencji. Potwierdzam wysyłkę mailem podając numer listu przewozowego w celu śledznia przesyłki.
  8. DOSTARCZENIE ZAMÓWIENIA
    Kurierem otrzymujesz paczkę z zrealizowanym zamówieniem :).
    Jeśli miałbyś/miałabyś jakiekolwiek sugestie dotyczące jakości produktu, innych produktów, których oczekujesz, usprawnienia procesu zamówienia lub innych pytań, napisz mi koniecznie maiala tak abym mógł jeszcze lepiej dla Ciebie pracować :)
  9. PROŚBA O POLECENIE
    Jeśli jesteś zadowolony z wykonanych produktów, jakości obsługi poleć proszę moją firmę swoim znajomym, którzy potrzebowaliby podobnych produktów/usług i nie zapomnij nas polubić na facebooku https://www.facebook.com/emblematy/

Zufali nam

Zawsze dbamy o wysoki poziom realizacji zamówień, tak aby Nasi Klienci do nas wracali.